Tuesday, July 15, 2008

akhirnya ..



alhamdulillah . akhirnya impian saya telah tercapai pada 02/07/08 untuk memiliki laptop berjenama DELL berwarna pink. ohh , cukup panjang masa yang diambil oleh mama untuk menghadiahkan saya laptop itu . QUOTE ; Mama , terima kasih kerana sudi memenuhi impian saya ! Cayang Mama ! :P

tapi jenama DELL ni kalau nak beli susah sikit lah . kena booking dulu , order online . tapi nasib baik , skrg kat M'sia dah buka satu cawangan utk jenama DELL . takde lah susahkan orang nak order online tuh . kat Mid Valley Megamall pun dah ada dah showcase untuk jenama DELL . tapi itupun kena order online . cuma kalau bernasib baik stock yg kita nak tuh ada lagi , so tapayah lah order online . saya bernasib baik kerana tidak perlu mengambil masa 7 hari untuk order :) cash carry jee ! :DD

mula - mula rasa tidak biasa kerana laptop ini agak berbeza sedikit daripada laptop yang saya gunakan sebelum ini . sebelum ini saya menggunakan jenama ACER windows XP , tetapi bila memakai DELL , saya menggunakan windows vista . memang taboleh tukar ke kalau nak windows XP ? sebab windows Vista nieh selalu update . katanya important update . abis , kalau tade internet , caner nak update ? susah jugaaa gitu :P

saya gembira , anda ?

1 comments:

nanonano said...

sayep gembira kalu mama bg sy gak,
boley??
:p

vista mmg xbes,
tp byk function..
tp klu nk convert ke XP gak,just format la..ade cd XP yg ory x?
tp kadang2 lg byk prob klu nk convert2 neh..haishh..
dlu mase memule XP kuar,
byk gak prob..
skunk vista..
actly vista ok, cume sbb die baru,
xbrape nk stabil lg..

eyhh mcm byk lak membebel kat sni..
hihi sowey..
:P