Tuesday, July 22, 2008

i love pink




HAA seperti yang dijanjikan , picture bilik saya .. HAHA . Takdelah pink sangat kot , tapi seronok jugak la sebab orang yang datang rumah mesti akan cakap "Wahhh .. Bestnya bilik nih semua pink !" dan ada jugak yang cakap "Ohh sweet pink lah!" :) Tapi sebenarnya bilik tuh pon tak siap sepenuhnya lagik tuh . Biasalah pemalas en . Dan still ada barang dalam kotak :P Teddy bear yang kat atas katil tuh adalah pemberian daripada seseorang taw , thank youuuuu :P dan dan dan , bantal yang bentuk love tuh , hadiah sebab saya nak pindah aritu, daripada Jiera , kawan baik saya. Gambar kat dressing table tuh agak bersepah kan ? HAHA , pemalas ! ;) Dan disitulah tempat saya online :D

Arini rasa rindu sangat dekat 2 orang anak buah kesayangan saya tuh , Ahmad Haikal dan Alesha . Esh . Tadi kakak saya tunjuk gambar Alesha , geramnyaaa tengok ! Rasa nak geget pipi dia tuh ! ;) Rindu sangat kat diaorang . Malam - malam before tidur , kalau tengok video yang saya rakam masa Haikal ada kat sini , saya mesti sebak pastu menangis ! Entah bila nak jumpa diaorang lagi . Entah2 masa jumpa pon , dah tak ingat kat saya kot ? ):

Sekarang nih dah pukul 4:19PM , tapi saya belum check lagi Myspace . HAHA ;P Blog sekarang lebih meriah daripada Myspace yang membosankan tuh ! Kenapa yeh ? Myspace semakin sunyi dan semakin tenggelam ?

0 comments: