Friday, July 18, 2008

the last goodbye




the last goodbye is the hardest one to say ..

tengah malam camni , tiba-tiba rasa sebak sangat2 hati ni . even saya dah cuba ready untuk semua ni , tapi , still lagi rasa tak kuat untuk menghadapinya . hari ni , saya kehilangan orang yang saya sayang sangat2 , bohonglah kalau saya kata saya tak sayang dia ! sebab dia dah buat saya happy dan 'ter'biasa ada dia . so , bila takde ni , saya rasa 'hilang' . mesti awak faham kan ? saya cuba tabahkan hati untuk lupakan dia , tapi bak kata orang , tak mudah untuk lupakan orang yang kita sayang . even hubungan tuh baru pun , tapi nak lupakan mengambil masa yang agak lama . dan setakat ni , saya rasa , takkan ada pengganti dia yang betul - betul boleh buat saya lupakan dia .

6 September 2007 - 18 Julai 2008 , masa yang sangat - sangat bahagia bagi saya meskipun banyak dugaan dan kenangan . saya takkan dan tak pernah lupakan awak , awak tahu kan ? awak sendiri tahu , dan awak sendiri nampak sejauh mana kejujuran saya terhadap awak ! * fuhh .. macam lah dia baca !

mesti ramai kawan - kawan saya yang terkejut pasal ni . buat masa ni , saya tak tahu apa nak buat , saya tak tahu macamana kehidupan saya tanpa dia . boleh ke saya ? orang melihat saya tersenyum , orang mendengar saya ketawa , tapi orang nampak dan dengar ke hati saya ? ): TIADA YANG TAHU . Ya Allah , tolonglah kembalikan semangat untukku hidup seperti biasa ..

malam ni , rasa sebak sangat . hati ni menangis sekuat - kuatnya tapi tiada seorang pun yang tahu . itulah cinta . dan , kalau awak ingat , MMS yang awak hantar ni betul - betul buat saya rasa bahagia sangat , bahagia sebab saya ingat awak terlalu sayangkan saya ..

"Tuhan .. bila masih ku diberi kesempatan.. izinkan aku untuk mencintainya.. namun bila waktuku habis dengannya.. biarkan cinta ini hidup untuk sekali ini saja" -17 July 2008 22:39PM

saya nak awak kembali ):

0 comments: