Friday, July 24, 2009

Jangan Nakal



Hello lovies, I nak away selama tiga atau empat hari
Blog akan dikawal rapi oleh Muhammad Syafi tersayang.
I pergi mana Ehem.



I nak pergi Singapore je. Hehe. Tak jauh pun. Ada hal dekat sana.
Syafi belum renew passport so tak boleh ikut Syafi akan balik
KL esok Syafi dijaga dengan baik sepanjang beliau dekat JB tau.
Makan minum tak pernah kurang kot, err.. lambat sikit tu.. Hehe.
I kalau dah ada depan laptop memanglah lupa diri sekejap. Eceh.

Okay okay, dah, jangan nakal-nakal tau semua. Jaga diri tau
Ni haa, nak pesan dekat Syafi;
  • Jangan nak menggatal kalau taknak kena penampar.
  • Selalu call Ayang tau, jangan lupa, sejam sekali.
  • Kalau dengar lagu Jangan Nakal by Aliff Sattar, ingat Ayang.
Eh eh, okay dah cukup. Yang lain semua boleh cakap sendiri.
Mwah. Babai you all

4 comments:

Mieya said...

Take care kak rara :)

manje said...

huhuhu
dear, syafi n u pakai postpaid ke prepaid..
huhuh nak call sejam sekali,,
amboi..mahal tuuu dik non nak roaming
hehehe
bia la,tahan rindu 4 hari tak berbual.
hehehhe

ღ~n0n0i~ღ said...

Ololo.. buat apa lah dia gi Singapore tu.
Okay, tak nakal pun =p

shima said...

pe lagi.shopping mhopping ar kat singapore.weee.