Saturday, July 26, 2008

aktiviti sabtu :)

HAHA , lepas post pasal cara2 nak buat link untuk comment , kita cerita pulak pasal aktiviti saya untuk hari ni . Agak penat ! Haih . Daripada semalam , mama kemas rumah dan hari ni pulak turn untuk kemas bilik saya . Kemas bukan sebab saje2 , HAHA , tapi sebab ada orang nak datang esok ! Esok Pak Itam , pakcik saya akan hantar nenek saya yang telah uzur (tak boleh bangun langsung dah..) ke rumah saya . Sebab tibalah masa untuk mama pulak jaga nenek saya tuh setelah bertahun2 Pak Itam jaga . Takpelah , itu kan tanggungjawab mama jugak . Lagipon boleh la saya berborak2 dengan nenek nanti . Best tau ! Sebab nenek dah nyanyuk . So , dia tak ingat apa2 dah , even anak sendiri pon dia tak kenal :) Kadang2 saya suka main2kan dia . Wakaka :P HAA . Ni adalah wajah bilik saya setelah dikemaskini :DD


Lawa tak ? Atau lagi lawa yang sebelum nih ? Cuba bezakan ! Sebelum ini. Hee . Sila berikan pendapat anda :) Ohhh ! Tadi masa kemas2 tuh , saya peluk teddy bear yang mama hadiahkan sempena birthday saya tahun lepas ! Rindu kat dia ! Dah lama tak peluk dia tau . Dia terpaksa diletakkan di dalam plastik bagi mengelakkan habuk menganggu dia :P Besar teddy bear tuh adalah lagi besar daripada saya . Bayangkan yeh ! Tinggi saya adalah 158cm dan berat saya adalah 39kg :) Teddy bear itu diberi nama "Wiwi" . Ohh sungguh comel dia kan ?

10 comments:

JFC said...

shira mmg pinky girl kan,juice minat gak pink tapi susah tau nk dapat perabot kaler pink..

Shira said...

HEHE ;P yelah memang susah . Kat IKEA pon shira tengok takde perabot warna pink kan ? Juice pon addicted pink yee :) Sep seppp !

Unknown said...

wahhh! chteq gilak. tp ku skew ijow. ngeh3! uhh..
Pinky girlz shira. hak3

Shira said...

hihikk .
green girl cik yuyu :P
lalalalala

»Mr Bintang« said...

gile pink... hehehe... sume pink.. laptop pun pink.. huhu...

weeewweeeeeeettt..!!

Amer Aan said...

wow...
smue wrne pink..
nice....

Shira said...

ya ! saya adalah pink addict ! ;P
silakan masuk ke bilik saya yaa .
ehh jangan usik teddy bear yang ada ,
saya jentik tangan kangggg !

_Vu-JiE_ said...

chomel sgt la pink kaler...hehe jeles~

ezanykun said...

bilik cantek.. nampak kemas.. sume kaler plink plak tuh.. hehe.. comeiii

chik star said...

chntiknyee bilek.
akk ske lar.
:)
pink !
klo pink n putih sure lawoooo kn?