Sunday, August 3, 2008

selamat hari ahad :)


:puteh_23:Ehh , dari manakah datangnya Encik Puteh ini ? Sesat disini . Dia tengah carik jalan nak balik , tapi tak jumpa lah weh , pastu saya buat dia jadi adik angkat kepada si monyet . Wah . Nak Encik Puteh ni ke ? Tekan sini . Credit untuk Cecoki & Ezany .
:puteh_19: :peace:

Wah tadi makan nasi goreng , sangatlah sedap okae . Lepas tu tengok CicakMan kat Astro Ceria . Ciss . Geli okae dengan Cicak ! Eww . Suka tengok Aznil sebab dia sangat comel dan kacak . Ohh Proffesor Klon . Wahahaha
:haha:

Hari ni rumah agak sunyilah . Apekah ? Hesh . Tadi dah tadah air pastu dah basuh pinggan , pastu dah kemas dapur . Apelagi ye ? Cukup sudahlah begitu . Tak larat nak buat keje lagi . Mama ? Tengah cat ape lagi tah . Rajin sungguh Mama saya itu . Wah sangatlah untung ada Mama begitu ni .
:puteh_2::beharap:

1 comments:

Cik Choki said...

adik angkat? seb baik adik angkat. kalau adik kandung mmg x percaya langsung la. muka xsama. hahaha