Friday, September 26, 2008

//126

IT'S OVER
MAYBE.

i smile on the outside, while i'm dying on the inside.

Kadang2 Allah hilangkan sekejap matahari,
kemudian DIA datangkan guruh dan kilat,
puas kita menangis mencari mana matahari kita,
rupa2 nya Allah nak hadiahkan kita pelangi yg indah

Thanks izah for the word!

I AM NOT LOSER!
QUEENRARA

WARKAH YANG TAK TERKIRIM

sayang,
warkah yg sedang kau baca ini, adalah khas buatmu kerana aku tak mampu myembunyikan sesuatu. aku ingin semua tahu, betapa aku tulus mencintaimu.. sayang, warkah ini tidak terkirim olehku buatmu, kerana aku takut dan benar2 takut aku akan kehilanganmu.. hakikatnya, aku mmg telah kehilangan dirimu tp aku masih punya kenangan cinta kita.. aku takkan sesekali buang ia jauh dr hidupku..
oh Tuhan, utk apa Kau ciptakan CINTA kalau ia bukan untukku? Itulah persoalan yg selalu aku persoalkan..
Kau kejam kerana membunuh cintaku, kau kejam kerana kau melontar jauh diriku, tetapi utk pengetahuanmu sayang, kau tidak pernah aku lontar jauh, apetah lg aku membenci. kerana sesungguhnya, aku amat mencintaimu..
mungkin aku bodoh, mungkin aku tak punya akal yang panjang,
kerana sehingga hari ini pun, aku masih mencintaimu..
syg, surat yg tidak ku kirimkan ini, aku berharap sampai jua di tanganmu, biar kau tahu betapa menderitanya aku selepas kehilanganmu.. biar kau tahu, betapa peritnya aku menjalani hidup tanpa dirimu...
aku bahagia dgn kenangan cintamu.. aku bahagia dengan setiap bayanganmu... mungkin itu aku, utk slama-lamanya..
sayang, seumur hidup, aku tidak pernah mencintai seseorang bagaimana aku mencintaimu.. mungkin kau tidak tahu. satu hari nanti pasti kau akan mengerti dan saat itulah, baru kau tahu, kau takkan punya pengganti, takkan miliki perempuan seperti aku, yg sangat2 memujamu, yg sangat2 mencintaimu...
kebahagiaan kau bagiku adalah perkara utama, sayang. jadi aku bukan manusia pentingkan diri kerana aku mendoakan kebahagiaan kau. semoga Allah tidak akan pernah memberi balasan kepadamu atas kekecewaan yg aku hadapi...
sayang, aku masih belum dapat berdiri kukuh kerana kehilanganmu..

13 comments:

Cujie said...

hoi nape hah...
cube habaq mai sikit...

ღ~n0n0i~ღ said...

nape ni,rara?? =(
masuk2 je ade entry mcm ni...

Fatyhah. said...

raraaaa. be string syg :) pecaye pade takdir ;)

shirarara said...

i will. yes , i will.

ynn;) said...

bbe, npe ni syg? :( sorry sgt sgt, smlm line x bulih bukak ap pn :(

dayah@yasha said...

ayarkk??
apakah maksud di sebalik meset ini??

#terkurap2 pale jap#

ape2 pown selamat ari raya~
maap kalu ade terwat salah~

Cik Mira said...

rara. are u oke?

shirarara said...

im okayyy. mybe!

s.R said...

why? something wrong? cheer up k girl!

shirarara said...

thanks dear
but where ur link );

Fizz said...

sob.. sob.. sob..

tabahkan ati ye..

s.R said...

s.r for silent reader meh.. mane leh bg link.. ;p
jgn sedey2 sgt.. eh, nk mintak emel ko leh x?

shirarara said...

emel ?
kalau emel YM,
shie_gegirl@yahoo.com

sorry late, tak perasan lh
tegurlah kt YM ke ..