Saturday, September 27, 2008

//127

TAG FROM MY LOVELY SILENT READER *Dia kata teringin nak aku jawab tag ni*
Dia nak tahu 20 perkara tentang aku. Tag ke tu? Heh, lets begin (:

1. Aku ni seorang yg suka sangat2 benda yg aneh. Aneh camne? Means, aku suka buat apa yg orang tasuka buat
2. Ade org kate, aku ni suka pentingkan org lain drp fikirkan ttg aku sendiri (:
3. Aku sebenarnya tak peramah pun. Unfriendly. Kalau orang yang jumpa aku 1st time mesti kata aku sombong, tp sebenarnya for the 1st time jumpa, mestilah terkedu sikit kot kan
4. Aku jarang makan. Sebab walaupun aku makan banyak, badan aku tapenah nak gemuk gemik, jadi aku tension , lebih baik tapayah makan, membazir je!
5. Aku suka gilaaa duduk dalam bilik. Agak jarang nak nampak aku melepak tengok TV ke, duduk kat ruang tamu ke or mana2 :P
6. Dulu, aku seorang yang gilaaa jarang duduk rumah. Asal balik rumah, aku mandi, makan, pastu aku keluar balik. Aku bukan pergi mana pun, aku just lepak ngan kawan2
7. Aku suka buah mangga teramat sangat dan aku takkan lepaskan peluang makan buah mangga kalau dah ada depan mata aku (:
8. Aku jarang menghargai hidup aku. Kenapa? Haaa aku pun taktau lah kenapa
9. Aku cepat berubah. Kalau ada orang yang tegur pasal perangai aku, aku cepat2 nak berubah supaya orang tu puas hati (:
10. Aku benci orang marah2 aku, tengking aku ta tentu pasal, aku rasa na sepak orang tu laju laju
11. Aku kalau buat apa apa kerja memang aku lembap, tapi kalau pasal internet ni aku agak laju sikit :P
12. Aku macam orang gila kalau tade internet dalam hidup aku sebab aku sunyi gila kat sini
13. Aku benciiiiiii amat dengar bunyi cicak. Aku rasa nak muntah!
14. Aku adalah bekas sales assistant Foto-Zzoom Keramat Permai dan bekas promoter Parkson Grand KLCC Level 1 :P
15. Aku gila suka duit, tapi aku bukan mata duitan. Aku tapenah berkawan dgn someone adalah semata mata kerana duit
16. Aku adalah anak yang ketiga. Jarak aku dengan adik aku adalah 11 tahun. Jauh gilaaa jarak (:
17. Aku benci makan ice cream tapi aku sukaaaa makan cake!
18. Aku cinta sangat orang faham aku, tade nak kecoh2 pasal apa aku nak buat
19. Aku tasuka org pertikaikan pasal kehidupan aku. Yesss my life like 'eww' but I am what I am!
20. Last but not lst, aku sayang family aku gilagilaaaa tp aku tasuka org banding2kan aku dengan org lain :P

2 comments:

Liyana Lunia said...

ahaha benci bunyi cicak? wuu cicak bunyi je mst u memuntah kn wkaka T_T

Shira said...

aah . cicak itu menggelikan okayy
dia kan jahat kan
i pernah dengar
kalau cicak bunyi
maknanya ada makhluk halus
kalau sebelum i tido dgr bunyi cicak
mesti i terus je pegi tdo ngan mama