Friday, October 24, 2008

sunway lagoon

:2:
Mengada je post malam2 begini. Sbb ari ni agak busy sikit kot. Busy mengada :smiley15: Mama && Adik pergi Giant tadi. Rara hantar kt bus stand jea pastu terus balik. Haikal tak ikut Mama, sbb takut Haikal penat pulak kan. Lgpun tade sape nk tgk Nenek Rara nanti :smiley22: Mase start enjin kereta, Haikal cam
:7:
Kelakar sangat hari ni sebab pertama kali makan sayur dengan kuantiti yg agak byk. Tak la byk mana tp utk orang yg anti-sayur cam Rara ni, kuantiti itu banyak amat :smiley19: Tapecaya Rara tapenah makan sayur? Bhaha. Itulah hakikatnya :smiley1:
:25::25:
Mase Mama balik, pergi amik Mama kat bus stand plak. Pastu da sampai rumah, Adik terus bukak kotak, ala, benda alah swimming pool itu, apekah namanya? Tropical Fill N' Fun Pool 72"X15" Aneh. Kenapekah Mama beli benda alah itu? T_T Wah, Adik dengan Haikal mandi manda di laman rumah. Sejuk gilagila air tu sebab kat sini memang musim hujan jadi cuaca yg dingin menyebabkan air itu sejuk, sampai Haikal menggigil. Wkaka :smiley12:
Kalau Rara masih budakbudak mesti dah berendam sama mcm mereka ini T_T Macam kat Sunway Lagoon jea. Wkakakaka :smiley24: Tapelah, nanti nak mintak Ummi Haikal belanja masuk Sunway. Boleh tak? Please please **Melutut**
:39:

Ohh btw, Rara sedih amat sbb Ynn private blog. Yayam, u dah tamoh kwn ngan I ke T_T Apepun I taw emosi u tak brapa baik, tp banyakkan sabar ok :smiley18:

8 comments:

chepsmore said...

ala..
ingat gabo u berendam..
wakakaka :p

queenrara said...

ngee kalau i berendam sexy mexy nanti
bhahaha :P

chepsmore said...

yu ni..
tu la yang ai nak ngok :p
wakakaka!!
*kelucahan menjelma*

queenrara said...

chepsmore darling,
i punya cantik sangat ke sampai u nak tengok ? T_T
u punya ta cantik kah?
wkakaka
tabaik menlucah

chepsmore said...

wakaka :)
yu ni..ai baru nk jdikan yu partner lesb ai tau..aura da dtg ni, wakakaka:)
eh,ai suka menlucah tau ling!

queenrara said...

tabaik lah menlucah T_T

chepsmore said...

haha..
oke2..
tamo la meluncah skang..
nga exam mode ni..
tabule telebih meluncah nati study x masok2..:)

Ynn Ainul said...

yayam. maaf tau i terpivot lh. nk online tabulih mane de tenet kt umah. cc jauh 10km dr umah. tamo jln kaki T_T