Saturday, December 13, 2008

Kashitsu


Bismillahirrahmanirrahim..

Pada 20 Oktober yang lalu, Rara telah mendapat berita tentang pemergian seorang kawan :112: Beliau telah kembali ke rahmatullah pada 11 Oktober 2008 semasa on the way pulang ke rumah beliau di Taman Rasah, Selangor :70: Nurul Hidayah binti Manap atau dikenali sebagai Ain telah meninggal dunia kerana kemalangan kereta Viva yang dipandunya sendiri :66: Menurut saksi, beliau telah cuba memotong motorsikal dan kereta milik beliau WRK **** berlanggar dengan sebuah lori yang datang dari arah hadapan. Kehilangan beliau amat dirasai oleh semua intake September 2006 Multimedia College Jalan Semarak :24:

Beliau seorang yang lemah lembut dan sangat mementingkan perasaan kawan-kawan :91: beliau juga seorang yang peramah dan disenangi oleh kawan-kawan yang lain. Rara masih ingat, beliau pernah memberi kata-kata semangat :71: pada Rara. Beliau juga adalah salah seorang group members Rara masa class Audio && Video. Berlakon :67: dalam drama yang sama. Dan beliau juga sangat menepati masa untuk sampai ke lokasi semasa shooting dijalankan. Ya, Rara sangat menghormati :113: Allahyarhamah Nurul Hidayah.


Semoga pemergian beliau akan mengingatkan kita semua tentang "KEMATIAN" Al-Fatihah :112:

13 comments:

Miss Hana said...

akak sabar ye...

queenrara said...

Hana :)

thanks. tapi semua ni mcm mimpi je haih :| sampai skrg still terbayang bayang wajah arwah

Miss hana said...

Akak rse hilang seorang kawan..

hana rse kehilangan seorang atuk..

yang sebelum dia meninggal Hana tidur di bawah ketiak dia..

queenrara said...

Hana dear,
kehilangan atuk tu bagi kak rara biasa la. kak rara juga pernah rapat dengan arwah aki kak rara
tapi kak rara pernah kehilangan seorang ayah, lagi menyedihkan, kan?

chokilala said...

sorry kacau mood kesedihan u. tapi perenggan pertama u macam baca berita kat sotkabar la. hehe

Si Gadis said...

sedey nyerrr

Halimatus Saadiah said...

Kak Rara sabar byk² ek..sume ni pasti ada hikmahnye..walaupun Ima tak pernah lagi rasa seperti ni..

DJ Farahani said...

Sabar kak,


Mungkin ini dugaan untuk kita supaya kita ingat pada kematian.Ehh,betul ke?

queenrara said...

chokilala :P
wkakaw
i bce blk pun sme jugak
tp ayat tu bkn i punya sndiri lh yayang
i curik sikit kt myspace kawan arwah
:P

queenrara said...

Ima :)

takpa lah. kak rara cuma nak kongsi je semua ni. hee

queenrara said...

si gadis, memang sedih kehilangan orang yang kita kenal tak kira rapat ataupun tak

queenrara said...

DJ Farahani
yuyup betul tu!

Cik Mira said...

rara.. :( u da bace entry i post pasal bestfriend i nye bakal tunang meninggal ? dorang da nak betunang 30hb ni taw. :( sday la dgr citer2 camni huwaaaaa