Wednesday, August 26, 2009

Apa nak jadi



kebakaran

Ya Allah Ya Tuhanku, apalah yang aku fikirkan
sampai dapur terbakar, api naik menjulang Ya Allah,
Kau lindungilah keluarga aku dari apa jua bahaya, Kau
jauhkanlah aku dari orang-orang yang suka menganiaya.
Syukur padamu Ya Allah, kerana kami selamat. Amin.

10 comments:

MrRoll said...

erk! rara masak ke? o.O

nurull_mrs21 said...

mudah2an rara sekeluarga selamat dr bahaya..permudagkan mereka melalui mehnah ujian-Mu..ameen

Rara said...

@MrRoll Yes , masak tadi . Mama kan tengah sakit , so I lah masak . I masak guna induction cooker AOWA , but then alas pakai surat khabar . memang masak atas surat khabar , lupa nak tukar surat khabar tu ( dah lama tak tukar ) so surat khabar tu terbakar and api pun marak . mujur i tak apa-apa . alhamdulillah .

Haneem said...

issh Rara,
bahaya btul.
nasib baik u n ur family xape2.

moga Allah lindungu u n ur family.
n moga ur mom cepat sembuh ye.

take care =)

sickchild said...

be carefull rara =(

shima said...

eh.nape nie?nape?

Ynn. said...

syg be careful ey. kesian u :( moga2 family u sentiasa dilindungi insyallah.

btw u msk yunk? ehem2 :P

ღ~n0n0i~ღ said...

Ya Allah..
Nasib baik le Rara tak apa2..
be careful tau lepas ni..
Huhu, bahaya betul

Semoga Rara dan sekeluarga dijauhkan dari apa-apa musibah. Aminnn...

MeZ said...

Nasib baik...

Mieya said...

Isk ape ni??
Hati² lah yangg.
Jangan careless lg tau lepas ni.