fuhhhhh lega. dah boleh update macam biasa pasal kehidupan i yang membosankan dekat johor bahru ni. macam tak ada life, macam kosong, macam adnan sempit, err macam merimaskan! susahnya nak terima kenyataan yang i terpaksa duduk tempat yang membosankan macam ni tapi tak boleh terima pun, dah dekat dua tahun jugak duduk sini. my bad.
lorong kawasan rumah i. i tak tahu lah apa motif pak cik depan rumah ni parking van dia yang tak pernah bergerak tu dekat situ. bila ada kereta keluar masuk masa i nak keluar dari pagar, mula lah menyusahkan i kena reverse kena ke depan ke reverse sikit lagi. macam menjengkelkan. hesh. lagi satu, i menyampah dengan pagar rumah mama ni. nanti nak suruh mama tukar pagar. ada angin sikit, dia tolak pagar tu lepas tu i nak keluar dari pagar dah tak boleh. kena ada orang pegang pagar tu. hesh lagi.
i memang sengaja cari ke-annoying-an duduk sini. eww.
beberapa hari lepas, pergi sekolah adik. nak beli buku-buku sekolah untuk tahun depan. tapi apalah nasib. kedai buku tak bukak. 30hb baru mula operasi. 4hb dah naik sekolah. kalau dekat kl, time-time macam ni dah bukak dah. see? sengaja buat i marah, kan? bwehehheheh.
you guys nampak tak apa yang adik i snap semasa i sedang memandu? bwehhehheheh. mama kata, nama dia 'kaki hujan'. kita nampak kawasan tu hujan dan sebelah lagi kawasan dia tak hujan. so kita akan nampak dekat mana sempadan hujan tu. subhanallah.
take care darlings and have a super nice weekend!
Petang tadi, masa I tengah
online dalam bilik, tiba-tiba dengar
Rupanya
Kiki ambil tempat VIP, paling hadapan, dekat dengan
Sebenarnya perkara ini tidaklah menterkejutkan I,
Tapi, kalau you all nak tahu, I ada beberapa orang
I kurang suka kalau orang itu akan
After Mama adunkan tepung dengan air pandan, I tolong Mama
Bila kuih dah siap, Mama asingkan dalam beberapa bekas untuk
Ouch. I kembali lagi pada
Eceh.
Tak boleh tahan
I beli dengan harga sangat berpatutan.
ni sampai tak sabar I nak gunakan
lain-lain lagi 
Sekarang I sudah
makan, kempis sahaja macam I yang 
